reklama

O stratených vierach

Mali sme 14. V bratislavskej deathmetalovej komunite fičali Napalm Death, Obituary, Death a Deicide. T jazykovo a muziklne zdatnej z ns bili do gitr a pochrochrochtvali hrozivmi hlasmi, že brny k spse s navždy zavret, zapierame vetko svt a do akho pekla ste ns to vrhli Nepriateľ bol ľahko identifikovateľn, mal podobu rodičov, učiteľov a ďalch autort a predstaviteľov moci. Reblia bola jednoduch stačilo sa postaviť vetkm symbolom prehnitho systmu. Potom sa niečo stalo a ja som zmyslu tejto reblie prostrednctvom negcie prestal veriť. A prestal som byť deathmetalistom.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (23)
Brutál metál (aj takí sme boli)
Brutál metál (aj takí sme boli) 

Mali sme 16. Každý víkend sme trávili nachajde v lese nad Dúbravkou, hrali na gitarách a spievali o tom,že „holky těžší to maj“, „čas rozchodú, ten bolí víckrát“, že „tak málo jelásky“ a „budem o něco se rvát, až tu nezústane stát na kameni kámen“...Kamarátstvo bolo posvätné, do ohňa sa nesmeli hádzať špaky a pri „Vlajke“sa nám dojatím triasli kútiky. Nože sme nosili „proklatě nízko u pasu“a dobre zaviazaná uzda bola pýchou vandráka. Potom sa niečo stalo a ja somzmyslu tejto idylky prestal veriť. Prestal som byť vandrákom.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Mali sme 19. Chemická Generácia X natechnoparties v Účku, smažiaca od piatka do nedele. Úsmevy od uchak uchu, stŕpnuté sánky, hektolitre minerálky a texty... texty žiadne.Len kozmický rytmus stvorenia, basy a beaty, tanec a svetlo, svetlo,svetlo....Potom sa niečo stalo a ja som prestalveriť zmyslu technosmaženia. Prestal som byť diskomužíkom.


Mám 27. Viery prichádzajú a odchádzajú a každá ma nadchýna menej amenej. Potreba zaradiť sa a patriť je dávno preč. Pretavená skúsenosťami sa zmenila napotrebu pochopiť.

Keď všetky viery a dogmy odídu, zostane lenvlastná hlava a vlastné srdce.

Už dávno neverím Nedvědovi. Neverím už ani Coelhovi. Ani Caycemu. Ani Gibranovi. Neverím ani ďalším tisícom tých, ktorí to na mňa prostredníctvom svojich kníh skúšajú.Zďaleka sa vyhýbam vitrínam s ponukou návodov na šťastný, úspešný,naplnený, úžasný, dokonalý, uvedomelý, fantastický život. Knihy pre zúfalcov,ktorí hľadajú na nesprávnom mieste.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Začal som však načúvať básnikom. A rozumieť Kunderovi.


Mám 27 rokov. Nepotrebujem už veriť. Stačí mi vedieť, že niekto tam vonku cíti.

 


SilvioRodriguez - Y nada mas:

už tu nič nezostalo

iba niekoľko dní, ktoré sa chystajú uplynúť

iba jeden večer, kedy sa dá dýchať

iba nepatrný okamih, tak nekonečný v živote

potom si predstaviť skutočnosť

a to je všetko

a nič viac

Peťo Rolný

Peťo Rolný

Bloger 
  • Počet článkov:  29
  •  | 
  • Páči sa:  1x

príslušník strednej triedy Zoznam autorových rubrík:  HRMemorieLa vita

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu